Projecten
 
 
stationsplein Nijverdal

Op het nieuw aangelegde Stationsplein in Nijverdal hebben wij voor de bouwcombinatie LeotenBrinke deze schanskorven gebouwd. Aan de geheel vernieuwde spoorlijn zijn schanskorfconstructries gebouwd en het Stationsplein is daarvan een sluitstuk.

 

Stationsplein_3_paint Stationsplein2a.paint Stationsplein_1_paint
 
Spier Ecoduct

Als onderdeel van de Ecoduct bij Spier, die het natuurgebied Dwingelderveld verbindt met het natuurgebied Terhorsterzand

is aan de zijden van de ecoduct een wandbekleding gemaakt aan een gewapende grondconstructie. Dat maar liefst 6x!

Hoogeveen-Groningen beide zijden, Groningen-Hoogeveen beide zijden en de parallelweg (Moraineweg) aan de beide zijden. De stenen die gebruikt zijn betreft een mix van Drentse veldkeien, morainekeien en maaskeien.

Dat zorgt voor een uniek effect die aansluit bij de historie en natuur van Drenthe.

Deze werkzaamheden zijn uitgevoerd voor de bouwcombinatie H2Eco (Hegemanbouw/Movaris).

 

Spier_1 Spier_3 Spier_5

 
Hulst Zeeland

Bij de nieuwbouw van de brandweerkazerne en de gemeentewerken in Hulst (Zeeuws Vlaanderen) hebben wij voor onze opdrachtgever rondom en op het terrein schanskorven gebouwd 30 cm breed en ca. 200 cm hoog.

De vulling van de schanskorf is Grauwacke.

Hulst_6_paint Hulst_1_paint Hulst_5_paint

Lees meer...
 
Euroborgstation

Euroborgstation Groningen

 

In het nieuwe Euroborgstation bij de voetgangerstunnel hebben wij voor de fa. Natuurgevelsteen (leverancier van natuurgevelstenen) deze natuurgevelstenen verwerkt in het talud.

euroborgstation_2_bewerkt Euroborgstadion_3_bewerkt Euroborgstadion_4_bewerkt

 
combiplan Nijverdal 2e fase

Het 2e deel van het schanskorvengedeelte van het project LeotenBrinke in Nijverdal betreft het aanbrengen van muurkorven aan betonwanden en aan een gewapende grondconstructie. De locatie is aan beide zijden van de spoortunnel onder de Jonckherenlaan, ter hoogte van de Piet Heinweg.

 

LtBfase2_gereed_2 LtBfase2_gereed_1